.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایران با شکست عراق صدرنشین شد
ایران با شکست عراق صدرنشین شد

تیم ملی فوتبال کشورمان با پیروزی برابر عراق در نخستین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های 2011 آسیا ضمن شکست دادن مدافع قهرمانی جام به صدر جدول گروه D صعود کرد.

به گزارش مهر، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق که از ساعت 19:45 امروز سه‌‍شنبه در ورزشگاه احمد بن علی (الریان) دوحه آغاز شده بود، در پایان به برتری 2 بریک شاگردان قطبی انجامید.

در این دیدار که از گروه D جام ملت‌‌های آسیا و با قضاوت "روشن ایرماتوف" ازبکستانی برگزار شد، غلامرضا رضایی (41) و ایمان مبعلی (84) برای تیم ایران گل زدند و یونس محمود (12) تک گل تیم عراق را به ثمر رساند. ضمن اینکه سامر سعید از تیم عراق تنها بازیکن اخطاری این مسابقه بود.

افشین قطبی در این بازی از مهدی رحمتی، هادی عقیلی، جلال حسینی، محمد نصرتی، احسان حاج صفی، ایمان مبعلی (86- پژمان نوری)، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، مسعود شجاعی (68- محمدرضا خلعتبری)، محمد غلامی (83- کریم انصاریفرد) و غلامرضا رضایی در ترکیب تیم ملی ایران که با پیراهن قرمز به میدان رفته بود، استفاده کرد.

تیم ایران با پیروزی برابر عراق با 3 امتیاز صدرنشین گروه D رقابت‌های جام ملتهای 2011 آسیا شد. تیم‌های کره‌شمالی و امارات با یک امتیاز رده‌های دوم و سوم این گروه را در اختیار دارند و عراق هم بدون امتیاز قعرنشین است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.